RSS2.0

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması - Google Optimizasyon

6 Mart 2008 Perşembe

Aytuggg un blogundan gezinirken şöyle bi makle buldum ve bunu sizlerle baylaşmak istedim. Çünkü bir çoğumuz daha tam olarak google optimizasyonu yapamamakta. Ve buda sitemizin googlede hiç bir yerde olamamsını sağlar. Bunları bilmemiz gereklidir.


Efendim ben kral oyun kelimesinde ilk 10'da çıkmak istiyorum..

Yapacaklarımız ;

1) Sağlam meta tag kodları hazırlamak..
http://www.gezginler.net/webmaster/metatag.html

Siten için meta tag oluştur bu sayfadaki izlere göre meta taglarımızı oluşturuyoruz.

2) Backlinkler almak..

Link değişimi olabilir,hedef kelimeye göre hemen kod ayarlıyoruz

Örnek kod : kral oyun

3) Sitemizi ' kral oyun ' kelimesinde ilk 10'a çıkacak şekile getiriyoruz. (en azından çıktığında milletin ' aa bu site nasıl burda çıkar,alakasız bi site,oyun bile yok dememelerini sağlamalıyız)

İsterseniz 1,000 tane backlink alın,site boşsa,bi halta yaramayacak kadar ' aynı ' içeriklerle doluysa 2-4 hafta sonra 10.sayfalara uçar..

4) Sabır..sabır..sabır..

Yok efendim 2 haftadır backlink kasıyorum ama hala 4.sayfanın sonlarındayım..

Aldığınız backlink sayısına değil,aldığınız sitelere ve pr değerlerine bakın.

Bizim bi oyun sitemiz var,bu siteye ' doğal tüy dökücü kremler satan bir site ' link vermişse (link değişiminde) bunun bize yararı %10'dur (misal)

Bizim bi oyun sitemiz var,bu siteye aynı içerikten bir oyun sitesi link vermiş ise bunun bize yararı %60 olur (rakamlara fazla takılmayın,örnek olsun diye veriyorum)

3-5 ekstra bilgi

Karşılıksız alınan backlink her zaman daha + yarar sağlar.

50 tane pr 4 siteden alınan backlink 1 tane pr 6 siteden alınan backlinke hemen hemen eş değerdedir.

Sizinle aynı içerikli siteden aldığınız link ++ faydalı olur çünkü google,çok alakasız sitelerin birbirine link vermesini sevmez.

Google bir motordur Optimizasyon,seo vs.ne olursa olsun asla umutlarınızı google'dan gelecek hitlere bağlamamalısınız.Nice siteler gördük ' sohbet ' kelimesinden aylarca onbinlerce hit devirdi,şimdi yarısı 20.sayfa - 50.sayfa gidip geliyor.

İyi çalışmalar.



Bu makale aytuggg un blogundan alınmıştır.

Orjinal Lin : http://google-optimizasyon-seo.bloggum.com/yazi/google-optimizasyon.html

0 yorum: