RSS2.0

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması - Seo Hakkında Bilgiler

6 Mart 2008 Perşembe

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması için geniş bir şekilde seo kitaplarını ve makelerini karıştırmam gerektiğini düşünüyorum ve bunun içnde en iyi seocuların ve seo danışmanlığı yapanların seo hakkındaki bloglarına ve sitelerine bakma ihtiyaım doğru ve bakıyorumda

mesela bi örnek vereyim baktığım bloglardan :

herkers aytuggg'u tanır seo danışmanlığı yapar . Her neyse asıl konuya gelelim onun google optimizasyon ve seo hakkında bir bloggu var : http://google-optimizasyon-seo.bloggum.com/ işte bu sitede tüm makaleleri okumaya karar verdim ve okuduğum kadarıyla gerçeken bir çok hata yaptığımın farkına vardım çünkü gerçeken aç insanlar gibi bişilere o kadar saldırıyotuzki bide hep ilk önde olmak hısı var ve bunda etkisiyle sandbox davasını unuttuğumu ve link değişiminin nasıl kaliteli ve yararlı yapılacağı hakkında okuğum makale gerçekene beni çok ekliledi. O yüzden diyebilirim ki iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması Bekle beni artık her şeyi tam bi şekilde anlamaya başladım :)

0 yorum: