RSS2.0

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması - SEO Optimize ve BEN :)

8 Mart 2008 Cumartesi

iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması Başlıktanda anlaşılacağı gibi iyinet seo yarışması ben ve seo optimizasyonu bu kavramaları eskiden yanyana getiremezdim çünkü ben nerde optimize nerde diyordum hatta zaman bulamam ben sabırlı biri değilimdirde :) o yüzden çok ters iş gibi gelirdi bana ama iyinet webmaster forumu 2008 seo yarışması ile bende büyük ölçüde seo makalesi okuyup ve bunları uygulamaya karar verdim ve en iyi seocuların seo nasıl yapılır ve benzeri bir çok şeyi okuyup bilgilendim ve şimdide seo yarışmasına katılmış ve kısa bi sürede tüm 2. sayafaya gelmeyide başardım. Bu gün 5. sayafadayım o ayrı mesele :) ama hissediyorum ki bu seo işini yapacam ve en iyi seoculardan biride ben olacam ;)

0 yorum: